bidden en nieuwsbrief

Hoi lieve mensen,

Wat in onze vorige nieuwsbrief nog niet duidelijk stond is dat er elke 1e maandag van de maand vrienden en familie bij elkaar komen om voor ons te bidden. Hier zijn we echt super dankbaar voor.

Iedereen is hierbij welkom. Als je er meer informatie over wilt hebben kun je mailen naar Lize de Bruijn- van Werven (lizevanwerven@telfort.nl)

A.s. maandag is het bij de ouders van Joanneke. Aan de Grootewoldweg 100 in Oosterwolde. Vanaf 19.30 uur is er inloop en om 20.00 uur willen ze beginnen.

Nieuwsbrief
Onze tweede nieuwsbrief is klaar. We hebben al heel veel mailadressen in ons bestand. Als je de nieuwsbrief nog niet ontvangt maar graag wilt ontvangen mag je even een mailtje sturen naar:
janjaapkoster@hotmail.com

Liefs, JJ & Joan


3 reacties:

Hoi Janjaap en Joanneke,

Nou, ik heb alles in één keer gelezen, wat een verhalen en wat maken jullie al veel mee in zo'n korte tijd.
Leuk dat ik jullie vanuit het koude Oldebroek kan bijhouden.Gezellige Sinterklaas en alvast gezegende Kerstdagen gewenst van Harry en Jetty.

 

Hoi JJ en Joan, Vanavond gaan Bert en ik ook naar Oosterwolde om mee te bidden. We missen jullie heel erg; zijn ook heel erg met jullie allemaal bezig, en we zijn ook heel erg bezig met wat God wil in alles :)
Het zal wel duidelijk worden allemaal... In alles wat je doet: blijf dicht bij Hem, dan verdwaal je nooit!
Liefs, Carla

 

Goedenavond JanJaap & Joanneke,
Onlangs was ik bij een dienst op Mennorode te Elspeet. Henri Ruitenberg (jr) gaf een getuigenis en 2 jongedames vertelden van hun plannen om dv deze zomer naar Namibië te gaan om te helpen in het René Kids Centre.
Ik moest aan jullie denken. Via de ouders van Joanneke (ze zitten in mijn wijk) blijf ik nog wel op de hoogte en nu heb ik ook e.e.a. op jullie site gelezen.
Destijds heb ik ook de bijeenkomst in de VEG Oldebroek bijgewoond, waar oma Magdalena was. Wat een passie had die vrouw, geweldig. Ook de tekeningen heb ik toen gezien van het toen nog te bouwen “centrum”. Nu zijn ze aan het bouwen en jullie zijn erbij. Hoe gaat het met de bouw? Kopen jullie bouwmaterialen en inrichting op de lokale markt, of wordt dat geïmporteerd, of had ik dat al ergens kunnen lezen, ik ben er namelijk in grote vogelvlucht doorgegaan. Is er voldoende hulp? Wat doet zo’n stap en deze ervaring met jullie en je geloofsleven. Staat dat bij het zien van mensen en kinderen in dat soort omstandigheden niet onder druk? Ik hoop en bid, dat jullie blijven ervaren dat de Here Jezus onder alle omstandigheden erbij is.
Ik wil jullie de woorden van Psalm 72: 12,13 en 14 meegeven. Lees zelf maar eens wat daar staat, anders wordt mijn stukje te lang. Het ga jullie goed en hou mij op de hoogte.
Shalom,
Dick van der Voort
(d.voort3@chello.nl)

 

Een reactie posten